ממלכת האחדות – מערכות החיים החדשות

חשבו על זה…מה אם…
המשפחה / הקהילה / המדינה / העולם יתנהלו כגוף קולקטיבי אחד, ממש כמו "אורגניזם חי ?"

כמו שהגוף שלנו מורכב ב-50 טריליון תאים המשתפים פעולה באופן הרמוני לשימור החיים, גם כל קהילה בכל סדר גודל יכולה להתנהל כך שכל אחד עושה תפקידו ויחד יוצרים הרמוניה כוללת. כמו נחיל דבורים או קן נמלים .כמו הטבע עצמו.
עולם בו כל אישה יכולה להוביל, כל גבר יכול ליזום, כל ילד/ה יכולים ליצור שפע…

אבל איך אפשר ליישם את הרעיון הזה? איך אפשרי שזה יקרה במציאות?
הרעיון הוא שלא צריך לעשות הרבה, כי כל אחד כבר מיישם את חלקו במארג הכולל. בעיקר נדרש מאיתנו להביט, להתבונן, ולראות – שהכל כבר למעשה קיים בשטח, ולעשות את החיבור הרעיוני (לא דווקא פיזי) לעולם חדש ושלם.
להבין, כי מערכות החיים העדכניות (החוזרות לכוונת מקור הבריאה המקורית), כבר קיימות בכל תחומי החיים, וניבנו על ידי כולנו יחד, בלי מאמץ קולקטיבי ריכוזי.

דוגמאות יש בשפע:

מערכת בריאות חדשה: יש המון מטפלים ומלווי החלמה בקליניקות פרטיות ומשותפות ברחבי הארץ, יש מרכזי הבראה הוליסטיים בהרבה מקומות בארץ (בית הבריאות של אלירן דה-מאיו, מצפה אלומות, מדיקל קר סנטר, ועוד…), יש בתי ספר ללימודי רפואה טבעית, רפואה חדשה ומגוון שיטות טיפול טבעיות (המרכז הישראלי לרפואה החדשה, אילמה – רפואה טבעית, חיבורים – רפואה כולית, המרכז הישראלי ל-EFT, ועוד המון…), יש מרפאות שיניים הוליסטיות, וגמובן יש את מערכת הבריאות הממשלתית אותה ניתן ורצוי להמיר לבתי הבראה (במקום בתי חולים) וכן הלאה…

מערכת חקלאית חדשה: קיימים יערות מאכל ברחבי הארץ (גן החיים-בית לאקולוגיה מעשית הכולל גם את מכללת יער ללימודי אקולוגיה מעשית, מגמה ירוקה-יערות מאכל בישראל המקדמים אקטיביזם סביבתי ועוד…), קיימות גינות מאכל אורגניות פרטיות ברחבי הארץ, קיימים בתי ספר ללימודי אקולוגיה וסביבה בת-קיימא ועוד ועוד…

מערכת לימודי תודעה והתפתחות אישית: קיימים מרכזים ובתי ספר רבים ללימודי תודעה, רוח, התפתחות אישית וקידום הטרנספורמציה האנושית האישית והקולקטיבית, חילוניים ודתיים (אלמה-ידע, השראה, טרנספורמציה, אואזיס-לימודי תודעה ומלכות הכתר, מגדלור-מרכז ליישום תכני רוח וחומר, מטאאיזם-מרחב מודעות ועוד המון…)

מערכת תקשורת ומידע: קיימים מגוון ערוצי תקשורת והעברת מידע חופשיים, מבוזרים, פרטיים, ללא צנזורה המאפשרים זרימת ידע ומידע עדכני לכלל הא.נשים, לפי העדפותיהם ובחירותיהם ולא כגוף מרכזי דרך ערוץ מרכזי…

באותו האופן ניתן להמשיך גם עבור מערכת הלמידה (מה שנקרא "חינוך" ובתי ספר), מערכת זכויות אדם ובטחון אישי (במקום חוק ומשפט, כי החוקים הם של הבריאה והאם אדם בכלל אמור לשפוט אדם אחר?), תרבות, אמנות וספורט ועוד מערכות.

אולי בשלב זה אתם שואלים את עצמכם מי מנהל את כל זה? מי המוביל? כיצד בנויה הנהגה של התנהלות כזו? לכל השאלות האלו יש תשובה פשוטה אחת – אנחנו. כולנו. יחד. אין הנהגה אחת ריכוזית.
זה דורש מאיתנו לקחת אחריות מלאה על כל תחומי חיינו, לבדוק מה נכון עבורנו ולדאוג שאנו יוצרים עבור עצמנו מציאות המתאימה לצרכינו, תוך ערבות הדדית לאחרים, שמירה על זכויות הזולת, וללא פגיעה בחי-צומח-דומם אשר בסביבתנו. כולנו יחד שותפים ליצירת ההרמוניה המיוחלת הזו.
ההנהגה בעולם כזה, היא הנהגה משרתת. הנהגה זו היא מחזיקת תדר "ואהבת לרעך כמוך" עבור כלל העם. היא לא מקבלת החלטות, אלא במשאלי-עם רחבים. היא מהווה מודל להשראה וחיקוי של תודעת האחד. היא משרתת את הבריאה והמין האנושי במטרה לקדם טוב בעולם וליצור עולם של שפע עבור כולנו.

הרעיונות במאמר זה שאובים מתהליכי החיים שעברתי, הלמידה והידע שגיליתי, ובעיקר מעולמות ניהול ארגונים באופן מתקדם, מבוזר וללא שליטה ריכוזית.

כך נולד  פורטל Oneness אחדות – פורטל לאיסוף וחשיפת א.נשים, ארגונים, מיזמים וקהילות של העולם החדש – ממלכת האהבה של הבריאה

לגוף קולקטיבי, תודעתי ומעשי של כולנו יחד!


להלן אפשרויות העמקה וקריאה נוספת בנושא, המדבר על התארגנות א.נשים והתפתחות המודלים הניהוליים שלהם מאז ועד מחר.

תקציר של Reinventing Organizations – התפתחות ניהולית של התארגנויות א.נשים מאז ועד מחר.

התעניינתם? הסתקרנתם? מרגישים שייכות לרעיון?
מוזמנים/ות לחבור לפורטל אחדות – Oneness – הקליקו כאן.

שתפו עם חברים:

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

WhatsApp RA(CTA)

מוזמנים ליצור איתי קשר